
Ventspils Centra sākumskolas metodiskā darba prioritāte:
pašvadīta mācīšanās, mērķtiecīgi attīstot skolēnu spēju domāt par savu mācīšanos.
→Skolotājs iesaista skolēnus SR vai uzdevuma/-u izpildes kritēriju formulēšanā/SLA izveidošanā.
→Skolotājs iepazīstina un mērķtiecīgi attīsta skolēnu refleksijas prasmes, rosina skolēnus domāt par mācīšanās procesu: kādā veidā mācās, kā lasa, kā domā, kā atceras, tiek pārrunātas, salīdzinātas skolēnu izmantotās stratēģijas.
→Skolotājs organizē mācību stundu tā, lai skolēni apzināti, patstāvīgi izvēlas uzdevumu /uzdevumu sarežģītības līmeni/stratēģijas, pamato to izvēli un efektivitāti, vada savu mācīšanos.

Ventspils pilsētas izglītības iestāžu metodiskā tēma:
pašvadīta mācību procesa dažādošana attīstot caurviju prasmes
