Ventspils Centra sākumskolas attīstības prioritātes un to īstenošana
Atbilstība mērķiem | · Veicināt vienotu izpratni par izglītības kvalitāti un efektīvu izglītības iestādes darbību.
· Turpināt izglītības programmu (jaunā standarta) integrāciju mācību priekšmetos un audzināšanas darbā visā izglītības posmā. · Turpināt nodrošināt regulāru izglītības rezultatīvo rādītāju un citu datu uzkrāšanu un analīzi. · Nodrošināt izglītības pakalpojumu kvalitāti atbilstoši izglītojamo spējām ar iespēju turpināt izglītību citā mācību iestādē · Nodrošināt interešu izglītību un profesionālās ievirzes (mūzika)izglītības piedāvājumu. · Attīstīt ikviena izglītojamā izaugsmi un individuālos talantus. · Veicināt līdzatbildību un līdzdarbību izglītības iestādē iesaistot vecākus, pedagogus un izglītojamos. |
Kvalitatīvas mācības | · Veicināt izglītojamo spēju kompleksi lietot zināšanas, prasmes un iemaņas.
· Stundas efektivitātes palielināšana, pilnveidojot jēgpilnu, kompleksu un metakognitīvu uzdevumu pielietošanu mācību stundās, nodrošinot diferenciāciju un individualizāciju. · Nodrošināt efektīvu un profesionālu atbalsta sistēmu pedagogiem · Attīstīt mūsdienīgu, inovatīvu un daudzveidīgu pamatizglītības 1. posma izglītību |
Iekļaujoša vide | · Nodrošināt izglītības pieejamību atbilstoši ikviena izglītības vajadzībām
· Veicināt pozitīvu emocionālo vidi izglītības iestādē · Turpināt nodrošināt atbalsta sistēmas darbību · Atbilstoši budžeta iespējām papildināt materiāli tehnisko bāzi atbilstoši jaunā standarta prasībām |
Laba pārvaldība | · Turpināt izglītības iestādes vadības komandas darbu vienotas izglītības iestādes vīzijas un stratēģiskā redzējuma ieviešanā un realizēšanā
· Pilnveidot izglītības iestādes darbinieku, Izglītības iestādes padomes, dibinātāja vai atsevišķu darba grupu iesaisti stratēģiski svarīgu lēmumu pieņemšanā. · Vecāku līdzdalības un līdzatbildības paplašināšana, plānojot un realizējot izglītības iestādes darbu. |
Metodiskais darbs izglītības iestādē – sadarbība izglītības iestādē starp skolotājiem klašu vai jomu grupās, lai īstenotu pārejas procesu uz jauno standartu un kompetenču pieeju.
Metodiskā darba prioritāte – pašvadīta mācīšanās iedziļinoties.
Aktualitātes – mācīšanās kā process, kurā skolēns apzināti darbina un lieto domāšanas, emocionālo procesu un uzvedības regulēšanas rīkus, lai pats sistemātiski apgūtu jaunas zināšanas un prasmes